Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Niezbędny
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalny
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Występ
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Kilka słów o nawigacji po blogu i podcastach

Cześć,


Na stronie FlowerPower jest sporo najróżniejszych rzeczy: głównie o nas i o usługach, jakie świadczymy. Mam też jednak ambicję, aby stronka mogła posłużyć jako miejsce, z którego można zaczerpnąć trochę inspiracji – jak możemy wspólnie naprawiać świat, zadbać o planetę i ludzi. To po pierwsze.  A po drugie: chcę zaoferować PR-owcom swoje towarzystwo w podróży, jaką jest rozwój kompetencji i większa skuteczność. Proponując takie wsparcie w rozwoju, chętnie dzielę się własnymi doświadczeniami: zachęcam do korzystania, bo wiem, że o wiele lepiej uczyć się na cudzych błędach (w tym przypadku – moich), niż na własnej skórze ?.


BLOG: DO-THE-RIGHT-THING
Nazwałem tego bloga DO-THE-RIGHT-THING (czyli RÓB-CO-NALEŻY) ponieważ głęboko wierzę w to, że PR-owiec powinien nie tylko sprawnie i skutecznie komunikować to, co mu się powierza, a więc nie tylko wiedzieć JAK mówić, ale powinien również doradzać swojej własnej firmie czy klientowi, coś więcej, a mianowicie pozytywny content, czyli sugerować CO mówić. A konkretnie: tak zarządzić komunikacją, aby w profesjonalnie komunikować mądre i dobre rzeczy. Komunikować, czyli mówić ale przede wszystkim słuchać. Tutaj zatem znajdziesz teksty i materiały, które - mam nadzieję - będą w tym kontekście przydatne. Czasami jednak natkniesz się na inny content, bo ten blog, to również mój osobisty kanał publicystyczny. Niektóre z wpisów zawierają linki do podcastów – lepiej jest czasami coś powiedzieć, niż się rozpisywać. Tym samym, zapraszam do słuchania podcastów w sekcji RADIO-ON-THE-GO.


PODCASTY: RADIO-ON-THE-GO
Podobnie jak na blogu, w moim podcastowym „radiu” także dzielę się doświadczeniem i wiedzą, które nagromadziły się w sporej ilości w mojej głowie. Zważywszy na fakt, że param się zawodem PR-owca od blisko trzydziestu lat, myślę, że sporo rzeczy może Ci się przydać w codziennej pracy. Tych trzydzieści lat w zawodzie minęło jak z bicza trzasł. Sam nie wiem kiedy to zleciało, ale powiem tyle: jest to nieustanny roller coaster, który daje mi z biegiem lat coraz więcej frajdy i pozwala spotykać fajnych ludzi, na przykład takich, jak Ty. Zaglądaj tu częściej i daj znać, co u Ciebie słychać.