Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Niezbędny
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalny
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Występ
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Sprawdź

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ

Storytelling : FASCYNUJĄCA OPOWIEŚĆ O TWOJEJ FIRMIE

Budujemy przekonującą narrację o Twojej firmie, produktach i usługach. Nasza autorska metodologia FLASHLIGHT© krok po kroku pozwala zbudować opowieść, która sprawi, że pokochają Cię klienci i pracownicy. Generujemy newsy, które zapewniają realny zwrot z inwestycji. Chętnie dzielimy się wieloletnim doświadczeniem w czasie szkoleń medialnych!

CSR: KLIENCI OCZEKUJĄ ODPOWIEDZIALNEJ POSTAWY BIZNESU

Dzisiaj konsument chce wiedzieć, że Twoje produkty nie szkodzą społeczeństwu i środowisku naturalnemu. Stworzymy dla Ciebie program odpowiedzialności społecznej, który zwiększy zaangażowanie klientów i związek emocjonalny z Twoją marką. Posiadamy olbrzymie doświadczenie w zakresie budowania kodeksów etyki.

Zarządzanie antykryzysowe: PRZYGOTOWANIE JEST KLUCZEM

Wiemy jak wdrożyć praktyczne procedury reagowania na kryzys. Skutecznie przygotowujemy Twój zespół do stawienia czoła kryzysom reputacyjnym. W czasie kryzysu ramię w ramię pracujemy z Tobą aby klęskę zamienić w sukces!

Doradztwo regulacyjne: ARGUMENTACJA DLA LEPSZEGO PRAWA

Przepisy można zmieniać, jeśli dysponuje się przekonującą argumentacją. Wiemy jak poprowadzić ten proces i wpłynąć na otoczenie prawne Twojego biznesu. Robiliśmy to wielokrotnie!

Pracownicze programy ambasadorskie: ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW

Jeśli od zespołu pracowników oczekujesz zaangażowania w sprzedaż, dbamy o to, aby doskonale znali produkty i potrafili przekonująco zarażać klientów swoją pasją.

Edu - Tainment : EDUKUJEMY PRZEZ ZABAWĘ

O marce i firmie można nie tylko mówić, ale zaprosić ludzi do wspólnej zabawy i niezapomnianych przeżyć. Inwestycja w edukację przez rozrywkę to uruchomienie emocji, które owocują wieloletnią lojalnością wobec Twojej marki.

DOBRY PR TO PRZEDE WSZYSTKIM SŁUCHANIE

Dzisiejszy konsument nie chce być jedynie biernym nabywcą dóbr i usług, ale partnerem firm i organizacji, który patrzy im na ręce i domaga się podmiotowego traktowania. Chce wiedzieć, jak powstają towary: mieć pewność, że nie szkodzą ludziom i planecie. Chce, aby jego wartości były przez firmy szanowane. A jeśli mu ktoś nadepnie na odcisk, potrafi głośno wyrażać krytykę i żądać dialogu. Chce być wysłuchanym.

Zobacz

JAK PRACUJEMY

Przez lata wypracowaliśmy metody działania, które pozwalały nam budować skuteczne strategie komunikacyjne wielkich firm. Poznaliśmy sposób myślenia kadry zarządzającej i standardy pracy w międzynarodowych firmach znanych ze skuteczności i efektywności. A jednocześnie, poprzez stały kontakt ze światem zewnętrznym, doskonale wyczuwamy nowe trendy i łatwo nawiązujemy kontakt z ludźmi. Bo budowanie relacji wymaga konstruktywnego dialogu, którego podstawą jest umiejętność słuchania i empatia.

#1 ANALIZA STRATEGII

Zawsze wychodzimy od strategii firmy, aby móc skutecznie wspierać jej cele. PR nie jest kwiatkiem do kożucha: musi być ściśle zintegrowany z Twoją strategią i uzupełnić to, czego nie da Ci nawet najlepszy marketing. Zaczynamy od najprostszych a zarazem kluczowych pytań: PO CO i DLACZEGO?

#2 MAPOWANIE OTOCZENIA

Analizujemy otoczenie społeczne i biznesowe: krąg klientów, odbiorców, ważnych partnerów, konkurencji, przeciwników, władz. Chodzi o to, aby usłyszeli od Ciebie to, na czym im najbardziej zależy, aby Twoje produkty i usługi dawały im odpowiedź na ważne pytania, które ich nurtują.

#3 KONKRETNY PLAN

Stawiamy precyzyjne cele, określamy czas realizacji i definiujemy niezbędne zasoby a także identyfikujemy potencjalne zagrożenia. PR w ostatnich latach zmienił się diametralnie: nie ma już czegoś takiego, jak free publicity. Jeśli komunikacja ma być skuteczna, trzeba w nią zainwestować. A zwrot z inwestycji ujawnia się najpełniej w chwilach kryzysu.

#4 KLAROWNE PRIORYTETY

Priorytetyzujemy komunikację, aby się nie rozdrabniać, tylko skupiać na tym co przynosi największy zwrot z inwestycji. Gromadzenie wycinków i screenshotów to marnowanie czasu. Tak planujemy działania, aby dotrzeć ze skutecznym przekazem do tych, na których Ci najbardziej zależy. Mierzymy skuteczność i zapewniamy informację zwrotną.

#5 DZIAŁAMY SZYBKO I ELASTYCZNIE

Działamy szybko, korzystając z bogatego doświadczenia i wypracowanego przez lata networku. Mieliśmy wiele lat, aby uczyć się na własnych błędach. Teraz nie tracimy czasu, tylko inwestujemy energię w to, co przynosi wymierne rezultaty. A kiedy pojawiają się nowe, niespodziewane wyzwania - reagujemy elastycznie i dostosowujemy się do nowych warunków.

#6 LICZY SIĘ POZYTYWNY VIBE

Zaprzyjaźniamy się i wczuwamy w klimat, bo praca musi być przyjemnością. Bo w naszym fachu, trzeba lubić ludzi!

Kilka słów

O nas

FlowerPower to butikowa agencja Public Relations łącząca standardy największych i najlepszych firm międzynarodowych oraz unikalną wiedzę zaprawionych w bojach PR-owców z olbrzymim doświadczeniem. Jeżeli sprzedajesz produkt lub usługę, który daje ludziom rozwiązania ich problemów, przyjemność, czyni ich życie lepszym i szczęśliwszym, a przy tym dbasz o środowisko naturalne, zdrowie i ludzi wokół siebie- dobrze trafiłeś, bo naszą misją jest wspieranie ludzi i firmy w naprawianiu świata poprzez lepszą wiedzę i komunikację.

PAWEŁ

Pozytywne myślenie

ZOFIA

Szybkość i precyzja

Nasze ciekawsze

Projekty z ostatnich lat

Jest Życie Nad Wartą
Street Art Polska
Raport NAPRAWIACZE ŚWIATA
Strategia Zrównoważonego Rozwoju
Unikalny projekt w sercu miasta
Ekologiczna komunikacja 360
Wspieramy lokalne biznesy
Sztuka efektywnego prezentowania
Magia Gór
Komunikowanie innowacji technologicznych
Nie czekaj na kryzys
Raport wpływu
Zobowiązanie dotyczące plastiku
„Idź i nie grzesz więcej”
Trzech Prezydentów
Raz, że z aplikacją, A2, że do Europy
Bezpieczna jazdA2 czyli bezpieczeństwo nie musi być nudne
Strategia jest niczym bez komunikacji wewnętrznej
Autostrada do Szkoły – nauka poprzez zabawę w goglach VR
Symulacja kryzysowa
Muzeum piwowarstwa

Flower Power

Przed kamerami

Występowaliśmy przed kamerą mniej więcej z 500 razy, a z dziennikarzami przeprowadziliśmy pewnie z tysiąc rozmów. Najfajniejszym projektem było budowanie relacji z czołowymi dziennikarzami, współpraca ze wspaniałymi ekipami telewizyjnymi, prasowymi, internetowymi, budowanie wzajemnego zaufania i przyjaźni na lata.

DAJ SIĘ USŁYSZEĆ

Każdy człowiek przeżył niesamowite historie, ale nie zawsze potrafi o nich ciekawie opowiedzieć. Bo storytelling to sztuka, która wymaga dogłębnego poznania słuchacza i umiejętnego zbudowania dramaturgii. Nasza autorska metodologia FLASHLIGHT© krok po kroku pozwala zbudować opowieść, która sprawi, że pokochają Cię klienci i pracownicy. Twoja narracja wygeneruje newsy, które zapewnią realny zwrot z inwestycji w PR.
Przejdź do naszego quizu

Radio-on-the-go

Odsłuchaj nasze nowe podcasty

Dla tych, którzy nigdy nie rozstają się ze słuchawkami: mówimy o dobrych praktykach PR-owych oraz o tym, co dobrego możemy zrobić dla planety

Komunikacja w firmie

Komunikacja wewnętrzna w czasach zarazy

Chcę być przy tobie blisko

Niesamowity koncert

Jak pisać teksty PR-owe

Szczerze, do ludzi i z dramaturgią!

Jak komunikować zmiany

Kiedy pora się rozstać z pracownikami...

Nasza

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Angażujemy się w cenne inicjatywy społeczne. Jako wolontariusze Fundacji CHCEmisie wspieramy dzieci i młodzież ze środowisk zagrożonych wykluczeniem. Wspieramy tych, którzy z winy dorosłych doświadczyli cierpienia i krzywdy, których droga życiowa jest wyboista oraz tym, których start w dorosłość wymaga dodatkowego wsparcia. CHCEmyich motywować do osiągania własnych celów i wspierać w uzyskaniu samodzielności. Naszym celem jest ich szczęście nie tylko „tu i teraz", ale przede wszystkim w przyszłości. Dlatego wspieramy ich rozwój, edukację i zdobywanie kompetencji.

W ramach wolontariatu w PODZIELNI wspieramy miejsce, w którym można dzielić się rzeczami zgodnie z zasadą „zero waste” i upcyklingu. Po-Dzielnia to free-shop czyli sklep, w którym wszystko jest za darmo. Główną ideą projektu jest wydłużenie życia przedmiotów, ograniczenie konsumpcjonizmu, promowanie upcyklingu i umiejętności naprawiania przedmiotów. Po-Dzielnia jest miejscem wykładów, warsztatów i wystaw związanych z tematyką nadmiaru przedmiotów i nadawania im nowego życia.